Genieten van kunst

Jaap Epema

“Als je het ziet, kun je prachtige foto’s maken.”

Ik fotografeer al jaren met grote passie. Sinds de aanschaf van mijn eerste digitale camera in 2003 is fotografie een vast onderdeel van mijn leven geworden.

Tegenwoordig werk ik voornamelijk met een Nikon 800E, Z6II, Sony RX100 VII en een Samsung-telefoon. Mijn bijzondere voorkeur gaat uit naar zwart-witfotografie, waarin vorm, contrast en sfeer centraal staan.

Voor de nabewerking gebruik ik onder andere Photoshop, Affinity en Snapseed, zowel op mijn telefoon als op mijn Samsung Tab S9.

In deze vijf series presenteer ik een selectie van mijn werk, waarin mijn interesse voor architectuur, concertfotografie, straatfotografie, natuur en abstractie samenkomt.

Mijn motto: “Als je het ziet, kun je prachtige foto’s maken.”

e-mail: j.epema@planet.nl
Facebook:
Instagram:
website: